obserwacja za obserwacje? :-)

sobota, 27 kwietnia 2013

Zaczynamy? Pewnie! :-)

Hej, Witam was! To mój pierwszy post na nowym blogu. Na poprzednim blogu zapomniałam niestety hasła, a poza tym i tak tam nie pisałam. Co o mnie i o czym będziecie mogli tutaj poczytać? a więc, nazywam się Agata i mam 15 lat. Jestem wegetarianką od bardzo dawna i między innymi o tym też będziecie mogli tutaj poczytać. Interesuje mnie również fotografia, rysowanie, konie i jazda konna. Jeżdżę konno już ponad 2 lata,  a koniom chcę poświęcić całe moje życie. Opiekuje się wspaniałym konikiem, a imieniu Doza. Doza jest konikiem Wielkopolskim i ma 5 lat. Mój charakter? jest baaardzo skomplikowany! Mam dwóch najlepszych przyjaciół (Maksym i Patrycja czyli Pączek) , którzy znoszą moje humorki i czasami chamstwo...no bo tak szczerze nigdy nikt ze mną w kłótni nie wygra :-) ale mimo wszystko ogółem jestem osobą miłą, lubię gadać z ludźmi. Mam sto pomysłów na minutę i uwielbiam spędzać czas aktywnie! Często jestem w mojej rodzinie postrzegana za kogoś kto stwarza masę problemów i naprawdę nie bez powodu, ale mimo wszystko uważam, że mam najlepszą rodzinę na świecie! <3. To wszystko jak na początek! Pa :-) 
















12 komentarzy:

  1. Obserwuje :)
    I będe tutaj częściej zaglądać ;)
    Sliczne zdjecia :) ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo! też jestem wegetarianką :) fajnie, czekam na nowe notki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm jestem ciekawa co ty tutaj nawywijasz :)

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nutella ♥
    Czytałam twój komentarz na blogu Mileny- ja sama stosowałam olejek rycynowy na paznokcie i bardzo je wzmocnił ;) Tylko, że to trochę nie wygodne więc najlepiej robić to na noc i oczywiście regularnie bo inaczej nic nie da :>
    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś śliczna.<3
    Też jeżdżę konno ;>
    Powodzenia w pisaniu :)


    Zapraszam na:
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutkie zdjęcia:)
    a ja jestem uczulona na sierść koni:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszne! :-( nie wyobrażam sobie czegoś takiego :-(

      Usuń
  7. Powodzenia. Fajne zdjęcia. Również obserwuję i życzę ci żebyś znowu nie zapomniała hasła :*

    Pozdrawiam Beti ♥ http://betiandbetti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za kom ;*
    jasne,że obserwujemy ja już TERAZ TWOJA KOLEJ :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś <3

    Obserwujemy - http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zyczę powodzenia i obserwuję :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i obserwowanie bloga! <3
Jeśli zaobserwujesz mój blog napisz mi o tym to również zaobserwuje Twój :-)
Wchodzę do każdej osoby pozostawiającej komentarz.
Jeszcze raz za każdy komentarz dziękuje! :-)